Lycklig

Känns som att allt går konstigt bra just nu, känner mig lite konstigt lycklig. Allt flytter på i skolan, lugnat ner mig lite inför nationella nu, har otroligt fina vänner och är lyckligt gift (habibi). Basketetn går också bra och sen så älskar jag såklart min underbara familj otroligt mycket för att de alltid ställer upp - TACK alla ♥

Fast gymnasievalet och killar är någonting som jag inte riktigt förstår mig på haha ;)?

  
Ps. Jag å min underbara familj på julafton, förutom mamma då som tog kortet. Ds





5 Kommentarer

loppan Sa:

aww hoppas att varje sekund, minut, dag, månad och år i ditt liv kommer vara lika bra habibi <33

Datum: 2010-01-23 Tid: 14:19:32
Vera Sa:

det hoppas jag också <3 HABIBI :D

Datum: 2010-01-23 Tid: 15:40:05
Filippez Sa:

snygg design :)

Datum: 2010-01-27 Tid: 15:15:41
Bloggadress: http://HTTP://FILIPPEZ.BLOGG.SE/
Matilda Sa:

Hejsan :) Just nu har jag frågestund på bloggen och skulle bli jätte glad om du ställde en fråga :)

Datum: 2010-01-28 Tid: 15:42:13
Bloggadress: http://stylebylarsson.blogg.se/
Anonym Sa:

hur ändrar man där du skrivit "KOMMENTERA :D!" där de brukar stå typ 'kommentarer' ? :)

jätte söt blogg :)<3

Datum: 2010-01-29 Tid: 18:54:12

Kommentera här:


Ditt namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):



RSS 2.0