hmm?

Märker att jag typ alltid (nästan iaf) har problems med rubriken och början, ska man skriva shoo, tja, hello, hola, hej, vad är en bra början egentligen och vad är en goodi rubrik enligt er haha x)?? Today har vi haft mini julafton, mysigt! Var barnvakt igår och gick inte å lade mig fören klockan halv 3, uppsidaysi (stavning?) Nu ska jag tråka folk på fejjan - mohaha (veras onda sida kommer fram) sen blire ost och kex + mys och spel med the random family... Imorgon blir det shopping, ur vägen alla säger jag bara för jag har mycket "att köpa" på min lista nu ;) P&K på er alla!



Ps. Dålig bild med min dåliga kamera ;) Ds.





1 Kommentarer

Anonym Sa:

:D

Datum: 2009-12-27 Tid: 18:06:51

Kommentera här:


Ditt namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):



RSS 2.0