JAHA?!

Bajs lääänge sen jag bloggade. Funderar på att börja igen, haha det är den stora frågan - att börja eller inte börja, att vara eller ikke vara...

Nu äre iaf sömmaloooov, skiiit skönt men känns ändå lite tomt att ha gått ut 9:an nu när alla 9:or blivit så tajta, ganska typiskt...

Mitt sommarlov hitills har typ sett ut såhär : grillfest hos ponts, hängt på city summer, varit på bruket, caam har tagit moppe-oskuld (WOHO), seglat, varit på grönan, träffat barndomsvänner, haft film och tjockiskvällar... och vilat!! Var ganska skoltröttpå slutet men är JÄTTE nöjd över mina betyg, gick ut med 300p av 320 (12 mvg och 2 vg) :D

Nu ska jag sova och fundera på den "stora frågan", vad tycker ni, borde jag börja med bloggishandet again??



LÖÖV YAH (F V L L C) ♥

PUSS




1 Kommentarer

Alexandra Sa:

Oj, shit. Bra betyg! Bra jobbat. :)

Datum: 2010-08-06 Tid: 22:29:58
Bloggadress: http://eraj.blogg.se/

Kommentera här:


Ditt namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):



RSS 2.0