Kommer tillbaka :D

Ser på statistiken att alla min läsare början komma tillbaka, hääärligt! Idag skulle ja å mammsen gå upp kl 9 för att åka till kista och shoppa, haha gissa när vi istället kom upp x) Kvart över 12, får skylla på att vi inte kan klockan (host*). Hmm, imorgon blire lååång promis med V & L, på onsdag blire någonting med CAAM :) och gissa vad som händer sen? Det är ett nytt ÅR :S Har ni några bra nyårslöften då ;)? Berätta gärna isåfall för jag kommer inte på något bra :/ Nu ska jag övertalla min kära Linda (som jag är gift med <3) att hon är bäst i hela världen. P&K på er alla!

Beställde gorilla till sonen - fick en strippa
 
Haha en mamma skulle överraska sin 16-åriga son på födelsedagen genom att skicka en gorilla till hans skola. Den skulle dyka upp mitt under drama lektionen och läraren var förvarnad. Vad de dock inte hade räkant med var att en ung, snygg tjej i kort kjol plötsligt skulle trädde in i klassrummet. Så fort hon kom in, gick hon fram till sextonåringen och sa till honom att han var en olydig pojke.
Den unga tjejen satte sedan ett hundkoppel på honom, och ledde honom runt i klassrummet på alla fyra medan hon piskade honom 16 gånger, ett för varje år, sedan drog hon av sig kjolen.... Du kan ju gissa hur det slutade och hur glad 16 åringen blev för hans mammas present haha ^^





0 Kommentarer


Kommentera här:


Ditt namn:


Din E-postadress: (visas bara för mig)


Din bloggadress (om du har nån):



RSS 2.0